PARNI VALJAK - UHVATI RITAM 1984

01 - Na pocetku
02 - Samo ona zna
03 - Ostani s njim
04 - Direktan put za nebo
05 - Pusti nek' traje
06 - Uhvati ritam
07 - Sto si nasla u njemu
08 - Ponovo sam
09 - Bolja vremena
10 - I na kraju





















Broj komentara: 9:

  1. jedno veliko hvala za album Uhvati Ritam...Srecna Nova Godina! Igor-Makedonija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu Igor.Sve najbolje i tebi u Novoj godini.Pozdrav.

      Izbriši
  2. Mozes li objavit album Parnog Valjka glavom kroz zid?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Album vec postoji na blogu.Pogledaj.

      Izbriši
    2. Hvala, zašto mi više ne odgovarate na komentaare i ne uvazavate zahtjeve za obnovu linkova?

      Izbriši
    3. Patrik, ja nitkoga ne ignoriram,i tvoji zahtjevi ce doci na red.Molim strpljenja.Uvijek prvo rješavam zahtjeve svojih donatora,pa slijede svi ostali.Pozdrav. :-)

      Izbriši
    4. Haustor,Limeni Bibanj,Grupa 220,Izazov,Žuta Minuta i Parlament;su bendovi čiji su linkovi obnovljeni.Pozdrav.

      Izbriši
    5. za Various Artists? (kompilacije Pjevajmo do zore,rock veče...) šta je s njima? To sam isto trazio obnovu

      Izbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.