DARKWOOD DUB - DARKWOOD DUB 1997

01 - Sila
02 - Strategija bumerang
03 - Sistem
04 - Dogadjaj bez presedana
05 - Danguba
06 - Monoventil
07 - Bumerang (Chiq Toxiq Mix)
08 - Dogadjaj bez presedana (Chiq Toxiq Mix)
09 - Bumerang (Mix) Velja M. i Boris K.
10 - Sistem (Chiq Toxiq Mix)
11 - Radionica 301





















Broj komentara: 12:

  1. Da li moze od Darkwood Dub albumi Paramparcad 1994,U nedogled 1996 i Elektro pionir 1999?Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda da je link mrtav. Please re-upload. HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Неактиван је албум Дарквуда из 1997 (музика из представе Трејнспотинг), ако може обнова линка. Хвала унапред. Такође користим прилику да напоменем да је Азрине албуме немогуће скинути, стално се прекида даунолод на неких педесетак мегабајта (ако можеш да дигнеш те албуме на Mediafire или Zippyshare било би супер, они су брзи и поуздани хостери). Хвала унапред још једном и надам се одговору.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Link obnovljen.Glede ovog drugog dijela tvojeg komentara,mogu samo reći da sam u zadnjih desetak godina isprobao mnogo njih.Zadnji put,prije možda godinu i pol,Mediafire mi je izbrisala oko 70% linkova,iako sam plaćao za prostor.Itd,itd.Ti si prvi koji mi kaže da ima problema sa downloadom na Krakenfiles-u,pa mislim da je do tebe.Pozdrav.

      Izbriši
  4. Пробао да скинем и неће; дође до неких педесетак мегабајта и стане. Иначе никад нисам имао проблема са скидањем с других хостера, међутим Krakenfiles баш зеза. Хвала на одговору и ако можеш да направиш mirror линк (рецимо Zippyshare, он је брз и поуздан) био бих ти захвалан. Чујемо се.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Npiši mi koje albume trebaš,i ja ću ih spakirati u jedan folder,uploadati i poslati link.Pozdrav.

      Izbriši
    2. Од Дарквуда ми треба само овај један што сам поменуо и који си већ аплоудовао на Крекенфајлс (музика из представе Трејнспотинг), а ако си мислио на Азру од њих бих желео да скинем прва четири албума плус Равно до дна уживо, па ако ти није тешко да то дигнеш на Зипишер (мислим да дозвољава 500 мегабајта по фајлу, без налога) или Медиафајер, било би супер. Хвала ти пуно унапред, врло пријатно сам изненађен. Чујемо се, поздравчина.

      Izbriši
    3. Upakirano,uploadano.Imam akaunt na file-upload,pa sam albume postavio na njega.Zipshare je limitiran na 500 mb.Ako bude kakvih problema pri downloadu javi.Pozdrav.

      Link: https://www.file-upload.net/download-14486041/Contaminator.rar.html

      Izbriši
  5. Управо скинуто без икаквих проблема (користио сам и раније File-upload, увек је радио кô сат). Хвала најлепше још једном, Зоране, улепшао си ми дан. Муваћу се по твом блогу убудуће, има овде доста добрих ствари, можда ту и тамо оставим неку сугестију да ажурираш понеку колекцију (рецимо, било би добро да - ако га имаш у својој колекцији - додаш Рундеков албум који је снимио с Карго Оркестром, "Mhm A-ha Oh Yeah Da-Da!", то је јако добар албум). До јављања, све најбоље.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživaj u muzici.Takođe želim sve najbolje.Pozdrav.

      Izbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.