PARNI VALJAK - POKRENI SE 1985

01 - Ugasi me         
02 - Ovu noc
03 - 'Ajde igraj       
04 - Van vremena
05 - Gledam je dok spava
06 - Pokreni se
07 - Idu dani           
08 - Stojim vec satima
09 - Malena





















Broj komentara: 7:

  1. Ako moze od Parnog Valjka i albumi Dodjite na sou 1976,Koncert 1982 & Glavnom ulicom 1983!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. MOZE OBNOVA LINKVA ZA ALBUME PARNOG VALJKA? (molim povratnu informaciju)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obrisano mi je 90% linkova sa bloga,pa sam zakljucijo da nema smisla vise obnavljati iste.Ubuduce saljem linkove na meil,naravno nakon uplate od 5$ na paypal,po albumu.Pozdrav.

      Izbriši
    2. Pa probaj stavljat linkove na stranicu Up-4ever isti je slučaj i na blogu "Samo sviraj"

      Izbriši
    3. Ideja ti nije losa,vidjeti cu.Pozdrav.

      Izbriši
    4. A dok ne vidis mozes mi poslat sve linkove albuma parnog valjka na pajo1025@gmail.com? Maloljetan sam jos uvijek

      Izbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.