VARIOUS ARTISTS - PJEVAJMO DO ZORE 1985

01 - Suada / PLAVI ORKESTAR            
02 - Pjevajmo do zore / FILM
03 - California / NEKI TO VOLE VRUCE          
04 - Stanje soka / ZABRANJENO PUSENJE
05 - Ona to zna / IDOLI            
06 - Za tvoje oci / DORIAN GRAY
07 - Pitaju me, pitaju, oko moje / OLIVER MANDIC
08 - 'Ajde igraj / PARNI VALJAK
09 - Ja sam lazljiva / DENIS I DENIS    
10 - Ena / HAUSTOR
11 - Troje / XENIA            
12 - Kucaj opet / DJAVOLI
13 - Kad mi kazes pasa / PLAVI ORKESTAR  
14 - Napuljska gitara / CRVENI KORALJI





















2 komentara:

  1. Da li može neki album Tereze Kesovije ? Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši
  2. great compilation!!!

    Would love to see more 80s compilations like that!

    OdgovoriIzbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.