ŽELJKO BEBEK - PUCA MI U GLAVI 1995

01 - Ja nikad ne pijem za stare ljubavi
02 - Nocas mirise sve na tvoja ramena
03 - Tko je mene prokleo
04 - Dala mi je da je ljubim malo
05 - Lagano umirem u tvome sjecanju
06 - Ne idi sad
07 - Ti si mi promijenila krv
08 - Puca mi u glavi
09 - Potukla si me do nogu
10 - Na zadnjem sjedistu moga auta





















Broj komentara: 5:

  1. Odličan izbor galazbe
    Ako moze od Bebeka Mene tjera neki vrag, njegov drugi album
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. pozdrav, može od bebeka ponovo Puca mi u glavi, A svemir miruje i Karmin pjesma i rakija?

    OdgovoriIzbriši
  3. Moze li od Zeljka Bebeka obnova linka za njegoe albume?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno za Bebeka!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.